2015. április 19., vasárnap

MUSTÁROS CSIRKEMELL ZÖLDSÉGÁGYON

Előfordul, hogy kiveszem a húst a hűtőből és mire reggelre kiolvad halvány lila gőzöm nincs arról mit kezdjek vele. Hát ma reggel is éppen ez történt. Abban biztos voltam, hogy nem akarok tejfölös csirkét, valami újat akartam. Gyorsan benéztem a hűtőbe mi van itthon, répa, borsó, paradicsom, mustár. Hát gondoltam egy merészet és összevegyítettem mindezt. A „közönségnek” nagyon ízlett, tehát arra bíztatok mindenkit merjen kísérletezni, megéri!

Hozzávalók

0,5 kg csirkemell
1 répa
1 paradicsom
15 dkg zöldborsó
bors
mustár

Elkészítés


A csirkemellet csíkokra vágom. Tűzálló tálba teszem, sózom, borsozom és olajjal megöntözöm, majd jól átforgatom. A répát vékony karikákra vágom, a paradicsomot felkockázom és mindezt a borsóval együtt a csirkére szórom. Ezután mustárt nyomok rá, mjd alufóliával letakarva 200°C-os sütőben párolom. Mikor a melle már átpárolódott leveszem a fóliát és tovább sütöm, amíg meg nem pirul szépen. Köretnek tepsis krumplit csinálok hozzá. A krumplit megmosom és nem hámozom, hanem karikára szelem. Sütőpapíros tepsit megöntözök olajjal és megszórom sóval, majd erre fektetem a krumplit, ezt is olajozom és sózom, majd alufólia alatt addig párolom 200°C-on amíg megpuhul. Ezután leveszem a fóliát és megpirítom a tetejét. 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése