2015. január 17., szombat

PUDING TORTA

A puding számomra megunhatatlan. Lehet csokis vagy vaníliás, jó kemény vagy akár folyós bármilyen formában és ízben tökéletes desszert számomra, egy kis tejszínhabbal vagy gyümölccsel megbolondítva tuti nyerő. Nos hát erre alapozva ma pudingot főztem a családnak, pontosabban a kisebbik öcsémnek, mert ő viszont imádja. De nem akartam csak úgy egyszerűen megfőzni, ezért rétegeztem és gyümölcsöt kevertem bele. 

Hozzávalók

2 l tej
1 cs vaníliás pudingpor
1 cs puncs ízű pudingpor
1 cs tejszín ízű pudingpor
1 cs eper ízű pudingpor
12 kanál cukor
2 banán
1 narancs

Elkészítés

Fél liter tejben 3 kanál cukorral megfőzöm a puncspudingot. Mikor kész egy hideg vízzel átöblített öblös tálba öntöm. Ezután a narancsot meghámozom és gerezdekre szedem, majd felkockázom, a banánokat is meghámozom és karikára vágom. A gyümölcsök harmadát a pudingra helyezem, majd 15 percre hideg helyre teszem, hogy dermedjen. Mikor letelt az idő fél liter tejben cukorral megfőzöm a tejszín ízű pudingot, még forrón a dermedt puncs rétegre kanalazom, erre megint egy harmad rész gyümölcsöt szórok és újra 15 percre hideg helyre teszem dermedni. Ugyanígy járok el a másik két pudingréteggel is. Ezután egy egész éjszakára hideg helyre teszem, hogy jól összedermedjen. Másnap a tálból kiborítva szépen szeletelhető. Én sosem várok vele egy éjszakát...


 



 

 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése