2015. május 9., szombat

GYÜMÖLCS TORTA

Ma belestem a hűtőbe és csak két tojás árválkodott a tartóban. Én pedig sütit akartam, valamit, ami édes és krémes és gyümölcsös. Na most mi legyen? Két tojással nem válthatom meg a világot. Átgondoltam gyorsan a lehetőségeket, de csak linzer tészták jutottak eszembe, gyúrni pedig nem volt kedvem. Olyat akartam, ami hamar készen van és nem kell vele vesződni. Így hát elővettem minden tudományom és készítettem egy két tojásos, joghurtos piskótát és egy kis pudinggal és gyümölccsel fűszerezve már készen is volt az áhított édesség.

Hozzávalók

2 tojás
3 evőkanál liszt
3 evőkanál cukor
1 pohár gyümölcs joghurt
1 csomag sütőpor

Töltelékhez

0,5 l tej
1 csomag vaníliás pudingpor
4 evőkanál cukor
1 narancs
1 banán

Elkészítés


A tojásokat szétválasztom, a fehérjét habbá verem. A sárgáját cukorral felverem majd hozzákeverem a joghurtot, a lisztet és a sütőport. Ezután óvatosan hozzákeverem a fehérjehabot. Egy gyümölcstorta formát kivajazok és kilisztezek, majd beleöntöm a tésztát és 180°C-on megsütöm. Tűpróbával ellenőrzöm. Mikor megsült kiborítom egy lapos tálra, hűlni hagyom és közben a pudingport 4 kanál cukorral a tejben megfőzöm. Majd a tésztára öntöm, felkarikázom a banánt és a narancsos és szépen elhelyezem a puding tetején. Ezután zselatinnal is leönthetjük a tetejét, a legegyszerűbb tortazselét főzni rá, ha nincs otthon akkor kb. 2 dl színes üdítőben felfőzünk 2 evőkanál étkezési zselatint és azzal öntjük le a torta tetejét. 

 

 

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése