2015. május 14., csütörtök

BRASSÓI APRÓPECSENYE

A brassói nekem igazi otthoni étel, próbáltam már étteremben, vagy más helyeken, de sehol sem kapom meg azt az ízvilágot, amit én otthon megszoktam. Meglehetősen egyszerű módját ismerem a készítésnek, nem használok hozzá paprikát, nem fűszerezem túl, csak fokhagyma port és sót használok hozzá, és sok folyadékot, hogy a krumpli jól magába szívhassa. Nekem így tökéletes. 

Hozzávalók

0,5 kg sertéscomb
fokhagymapor

2 kg krumpli

Elkészítés

A sertéscombot kis kockára vágom. 4 evőkanálnyi forró olajban fehéredésig pirítom, ekkor felöntöm kb. 1,5 dl vízzel. Ha elfőne a víz akkor pótolom, a lényeg, hogy mikor a krumplival összekeverem kb. 1,5 dl folyadékban álljon a hús. Ízlés szerint sózom, majd hozzáadok kb. egy teáskanálnyi fokhagymaport. Tovább párolom, amíg a hús megfő teljesen. 
Ezután a krumplit meghámozom és kockára vágom, bő olajban kisütöm. Mikor a krumpli elkészült hozzákeverem a húsos keveréket. 

 

 

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése