2016. október 30., vasárnap

TÚRÓS RAKOTTAS

Valójában flamingó szeletet akartam sütni. Ki is kavartam a kakaós piskótát, szépen meg is sütöttem. Majd megfőztem a pudingot, kikavartam a margarint a porcukorral, mindezt hozzákeverte a túróhoz. Tehát már csak össze kellett volna illeszteni a tartozékokat és kész. No de a krém valahogy nem úgy sikerült, ahogy annak kellett volna. Túlságosan folyós lett és így nem maradt volna a tészta tetején. Hát gondoltam egy nagyon és újraterveztem a mozdulatsort, így készült el az a finom rakottas, ami annyira túrós, hogy ennél túrósabb már nem is lehet. 

Hozzávalók

6 tojás
6 evőkanál cukor
4 evőkanál liszt
2 evőkanál kakaópor
1 csomag sütőpor

Krémhez
50 dkg túró
2 csomag vaníliás puding
1 l tej
6 kanál cukor
15 dkg margarin
4 kanál porcukor

Elkészítés 

A tojásokat kettéválasztom, a fehérjét habbá verem, a sárgáját a cukorral habosítom föl. Ezután a sárgájához keverem a lisztet, 0,5 dl vizet és a kakaóport. Mikor kész keverőkanállal hozzákeverem a fehérjehabot. Sütőpapíros tepsibe öntöm és 180°C-on megsütöm. 
A krémhez a pudingot megfőzöm a tejben a 6 kanál cukorral. Majd hagyom hűlni. A margarint kikeverem a porcukorral, majd hozzákeverem a túrót. Mikor a puding kihűl a túrós keverékhez adom. Ezután előveszek egy jénai tálat, a piskótát háromba vágom, majd minden részt felkockázok. A piskóta egyik harmadát a jénaiba fektetem, erre ráöntöm a krém harmadát, majd újabb tésztaréteg jön amire megint egy harmadnyi krém. Ezt még egyszer megismétlem. Majd a felső krém réteget megszórom egy kevés kakaóval. Hűtőbe teszem, vagy azonnal fogyasztom. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése