2015. szeptember 28., hétfő

TEJFÖLÖS CSIRKEMELL

Azt hiszem nem árulok el nagy titkot azzal, hogy bevallom imádom a tejfölös és a könnyen elkészíthető ételeket. Főleg akkor, ha a tejföl rásül valaminek a tetejére, ilyenkor mintha külön válna a sós és a savanykás íze, és nagyon markánsan van jelen egy egy ételben. Ez a recept sem igényel nagy hozzáértést, sem rutint, sem különleges hozzávalókat. Valójában én is úgy készítettem, hogy fölmértem a fagyasztó és a hűtő tartalmát. Volt egy csomag zöldborsó és egy kilónyi csirkemell, valamint néhány krumpli árválkodott a kosárban. Gondoltam egy merészet és nekiláttam. 

Hozzávalók

egy kilónyi csirkemell, vagy amennyire szükségünk van
egy kilónyi krumpli
20 dkg zöldborsó
egy nagy pohár tejföl
egy kevés sajt, ha van

Elkészítés

A mellet megmostam, lehúztam a bőrét és szeletekre vágtam. Olajjal kikent tepsibe fektettem, megsóztam, majd megkentem tejföllel jó alaposan és rászórta egy kevés reszelt sajtot. Alufóliával befedtem és a sütőbe tettem. Ezután megpucoltam a krumplit és felkockáztam, egy jénaiba tettem, megsóztam, megöntöztem egy kevés olajjal, majd hozzákevertem a borsót. Alufóliával befedtem és ezt is a sütőbe toltam. Hőlégkeverésesnél lehet egyszerre kettőt is. Sima sütőben inkább külön süssük. 
Mikor a mell illetve a krumpli megpuhult levettem a fóliát és továbbpirítottam. 

 

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése