2015. szeptember 28., hétfő

TÁRKONYOS RAGULEVES

Kicsit mindig féltem a tejfölös ragulevesektől, talán attól tartottam, hogy nem fő meg a zöldség, odaég a rántás. Annak ellenére, hogy nagyon is szeretem a tartalmas leveseket, bár ha káposzta és hagyma úszkál benne akkor inkább kihagyom. Ma már bátran készítek ilyen leveseket is. A rántástól már a tojás leves óta nem félek. Valójában rántom és habarom is egymás után, hogy finom és tartalmas legyen. 

Hozzávalók

1 répa
1 petrezselyem
20 dkg zöldborsó (én fagyasztottat használtam)
20 dkg csirkemell
2 evőkanál tejföl
tárkony
só, bors, ételízesítő
2 evőkanál liszt
petrezselyemzöldje

Elkészítés

A csirkemellet kockára, a répát és a petrezselymet karikára vágom, majd a borsóval (amit még a nyáron szedtem és fagyasztottam le) együtt forró olajon átforgatom. Mikor átforrósodtak a hús és a zöldségek egy kanál lisztet, sót, borsot és egy kanál ételízesítőt szórok rájuk, ezzel is átforgatom, majd felöntöm forró vízzel és hagyom főni, addig főzöm, amíg a minden hozzávaló megfő. Amikor kész három merőkanálnyit kiszedek a léből, ebben elkeverek két kanál tejföl, majd ezzel behabarom a levest. Hagyom egyet rottyanni, majd rászórom a tárkonyt és a petrezselymet. 


 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése