2017. január 15., vasárnap

CSIRKÉS PARENYICÁS PENNE

Nem tudom ki hogy van vele de én sokszor állok tanácstalanul a konyhában, hogy most akkor mi a fenét is főzzek. Ilyenkor segítségül kell hívnom a világhálót. Most is ezt tettem. Tésztaételeket nézegettem és megakadt a szemem néhány pennés recepten. Persze mint mindig most sem volt otthon semmifajta különleges hozzávaló, ezért abból gazdálkodtam amit a hűtőben illetve a kamrában találtam: penne, egy kis sajt, csirkemell, tejföl és fűszer. Persze a receptek igazi fűszereket használtak, meg pirított hagymát, de én most a rövidebb és egyszerűbb utat választottam, és végeredményben nem bántam meg. 

Hozzávalók

0,5 kg csirkemell
gyros fűszersó
30 dkg penne tészta
reszelt sajt (nekem egy kis darab parenyica volt otthon, de bármilyen jó)
2 evőkanál tejföl
kevés petrezselyemzöld apró kockára vágva

Elkészítés

Sós vizet teszek föl forrni, majd megfőzöm benne a tésztát. Közben a csirke mellett kockára vágom és egy serpenyőben forró olajon addig pirítom amíg megpárolódik és gyros fűszersóval ízesítem. Mikor a csirke teljesen átpárolódott hozzáadom a tejfölt és a petrezselyemzöldjét. Addigra a tészta is megfő, leszűröm és a csirkéhez keverem. Majd legvégül megszórom a reszelt sajttal és elkeverem. 

 

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése