2016. január 3., vasárnap

KAKAÓS CSIGA

Már feltöltöttem korábban egy kakaós csiga receptet. Abban élesztő van, ezért hosszabb időt vesz igénybe az elkészítés. Viszont ez a fajta nem igényel túl sok időt, és akár kezdők is elkészíthetik. A receptet böngészés közben találtam, még aznap ki is próbáltam és bevallom jobb, mint az én receptem. Ajánlom mindenkinek.

Hozzávalók

25 dkg túró
25 dkg liszt
fél dl tej
5 evőkanál olaj
10 dkg porcukor
csipet só
1 csomag sütőpor

3 evőkanál porcukor
2 evőkanál kakaó
étolaj

Elkészítés


A túrót a porcukorral a tejjel és az olajjal elkeverem. Ezután hozzáadom a sütőport a sót és a lisztet majd tésztává gyúrom. Lisztezett asztalon kinyújtom ujjnyi vastagra. A tésztát megkenem olajjal, összekeverem a porcukrot és a kakaót és rászitálom. Feltekerem majd 2 cm vastag csigákra vágom. 180°C-on megsütöm. 

 

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése