2016. január 18., hétfő

LEHETETLEN PITE

Egyszer már próbáltam ezt a pitét, de annyira rossz lett, hogy úgy gondoltam félre is teszem egy életre a receptet. Lapos volt, szalonnás, egyszóval nem igazán ínycsiklandó! Időközben persze rájöttem, hogy az adag nem egy nagy tepsihez való csak egy kis piteformához. Ma valahogy újra a kezem ügyébe került, ez egy jel, gondoltam, és megint nekiláttam. Tanulva a hibából most egy kapcsos tortaformába tettem és láss csodát sikerült, valóban egyszerű és valóban finom, a teteje piskóta szerű, az alja pedig mintha puding lenne. Ajánlom kipróbálásra, hiszen gyorsan elkészíthető, akár váratlan vendégeknek is megfelelő kínálós.

Hozzávalók


75 gr  liszt
110 gr cukor
60 gr kókuszreszelék
4 tojás
125 gr olvasztott vaj
500 ml tej

 Elkészítés


Egy keverőedénybe teszem a hozzávalókat. Elektromos habverővel összekeverem. Egy kerek 24-27 cm-es pite formába vagy egy kisebb tepsibe sütőpapírt teszek, beleöntöm a masszát és kb. 30 percig sütöm 180°C-on.

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése