2014. december 28., vasárnap

ÖNTÖTT TÚRÓS FINOMSÁG

Bizonyára előfordult már, hogy valamiért nem úgy fogyott a sütemény ahogy azt elterveztük, karácsonykor vagy húsvétkor ez nem újdonság. A piskóta megszárad, a krém összeesik  kár lenne kidobni. Ilyenkor a legjobb megoldás az újrahasznosítás. Csak egy kis kreativitás kell és néhány egyszerű hozzávaló. 
Így készítettem el az öntött túrós finomságot. 


Hozzávalók

Megmaradt sütemény (esetemben túrókrémes piskóta)
2 csomag tejszín ízű pudingpor
1 l tej
5 kanál cukor
néhány darab mézeskalács


Elkészítés

A megmaradt süteményt felkockáztam és egy tálba szórtam. Ezután 1 liter tejből és a két csomag pudingporból cukorral pudingot főztem. A forró pudinggal nyakon öntöttem a tálba halmozott süteményt. Majd mozsárban durvára törtem néhány mézeskalácsot és megszórtam vele. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése