2018. január 21., vasárnap

DARÁLT HÚS-TEKERCS BACONNAL

Hát persze, hogy a neten találtam, nem is tagadnám. Gyakran böngészem a receptes oldalakat, hátha ráakadok valami izgalmas újdonságra. Ha darált húst veszek sokszor bajban vagyok mi újat hozzak ki belőle, a fasírt, stefánia, bolognai, rakott ételekhez nem mindig van kedvem, sokszor gondolkodóba esem, így született meg egy alkalommal kicsit másként a darált húsos rakott krumpli. Most viszont találtam egy igazi finomságot. A töltelék persze tetszés szerint variálható majd, viszont ez esetben most mindenben követtem az eredeti leírást.


Hozzávalók

1 kg darált hús
2 tojás
só, bors, fűszerkömény
petrezselyem zöldje (fagyasztottat használtam, amit még nyáron tettem el télire)
12 szelet sonka
12 szelet sajt
2 csomag szeletelt bacon

Elkészítés

A darált húshoz hozzáadom a tojásokat, ízlés szerint a fűszereket és a petrezselyem zöldjét, majd jól összegyúrom. Ezután egy tálcára sütőpapírt teszek, majd ezen eloszlatom a darált keveréket. Erre ráhelyezem a sonkát, majd a sajtot és a sütőpapír segítségével feltekerem. Ezután a sütőpapírra fektetem a bacon csíkokat, erre ráhelyezem a darált tekercset és felgöngyölöm. Tepsibe fektetem, bevonom alufóliával és addig sütöm, amíg átpárolódik. Ezután leveszem a fóliát és pirítom. 

 

 

 

 

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése