2018. október 4., csütörtök

KÓKUSZOS BÖGRÉS

Ugye mindenki volt már úgy, hogy sütött volna valamit, de hirtelen nem jutott eszébe egy épkézláb ötlet sem. Én pontosan így jártam ma. Gondoltam fellapozom a nagykönyvet hátha találok valami érdekeset. Találtam is persze, de nem volt itthon sem kefír, sem barack, így hát mit volt mit tenni újraterveztem a talált finomságot és tényleg finomság lett belőle. A kamrában még sorsára várt néhány húsvéti csokitojás, őket is felhasználtam. 


Hozzávalók

20 dkg margarin
1 bögre cukor
2 bögre liszt
10 dkg kókuszreszelék
2 tojás
1 kis pohár tejföl
1 kis pohár joghurt
1 csomag sütőpor
csokoládé

Elkészítés

A margarint kikeverem a cukorral, majd hozzákeverem a tojást, a tejfölt és a joghurtot. Ezután mehet bele a sütőpor és a liszt. Elég kemény masszát kapunk így, ne ijedjünk meg. Kivajazok és lisztezek egy kerek tortaformát és belesimítom a masszát. Majd a tetejére tördelem a csokit, én húsvétról maradt csokitojásokat használtam. A darabokat kicsit bele is lehet nyomkodni. 180°C-ra előmelegített sütőben sütöm tűpróbáig, vagy amíg aranybarnára sül a teteje. Hűlni hagyom, majd porcukorral megszórva tálalom. Adhatunk mellé barack lekvárt is attól még ízletesebb lesz. 

 

 

 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése